17 Jan, 2020
Pro: Amabilitatea si bunul simt al tanarului Christian .
Contra: Dintre cele 25-30 de rezervari pe Booking com, aceasta este de departe cea mai rea alegere , o catastrofa ! Am rezervat in octombrie , 4 nopti de Revelion , ulterior am convenit cu proprietarii sa mai iau 1 noapte check in pe 29 .12.19 , deci 5 nopti . Apartamentul este o structura separata ,cu accesul pe scari ext. , la inaltime - constructie din materiale usoare , IMPROPRIE cazarii in anotimpul friguros ! La sosire , in 29.12.19 , la cca 15.30 , NIMIC nu functiona : energia electrica- pe inserat s-au apucat sa o repare , caldura in camera , scara de acces plina de gheata si zapada , caloriferele bocna , ferestrela neetanseizate . Pe la ora 18. a inceput sa se incalzeasca usor , insa pe la ora 23.30 , totul a inghetat din nou - definitiv ! ! Afara , in zona Cluj , in acea noapte , a fost cca -14 C, iar in camera , estimez , cca 8- 10 C. La orele 2.35 , 2.45 , 2. 50 , NOAPTEA , am trimis 3 SMS (le detin in telefon ), proprietarilor : ,, Caldura s-a oprit! ,, , ,, Murim de frig !,, ,, Die heizung ist todt ! ,, - NICIUN raspuns ... ! Am izolat ferestrele cu prosoape , usa cu o patura - o noapte de cosmar ! La ora 8.30 , am anuntat ca plecam , datorita conditiilor inumane ; am primit contrav. a 3 nopti de cazare . Am anuntat proprietarii ca voi face RECLAMATIE la Autoritati-raspunsul lor a fost : faceti ce vreti ! Pensiunea NU are Firma la poarta - este nemarcata ; canalizarea posibil sa fie deversata pe strada - acumulare de noroi urat mirositor in fata portii , cazane de tabla , pline cu gunoi ,in -detin foto ! NU am primit chitanta pt. 1 noapte de cazare . Consecinte . Vacanta de Revelion esuata, 900 km & carburant irosit , sanatatea pusa in pericol ! Asa incat , am facut RECLAMATIE la Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorului , Bucuresti , RECLAMATIE SOL / UE; Reclamatie catre ANAF Cluj -postal , ANPC Cluj - on line .